Masz pytanie, potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań dla swojego domu, biznesu czy instytucji? Jesteś w dobrym miejscu!
umów rozmowe anchor id dla buttona w sekacjach serwisowych (id sekcji)
1. Wysłać formularz kontaktowy
2. Wysłać do nas email pod adres [email protected]
3. Porozmawiać z nami na czacie
4. Zadzwonić pod numer 12 365 01 02.
Godziny pracy infolinii: pon-pt, 8-16
1. Wysłać formularz kontaktowy
2. Wysłać do nas email pod adres [email protected]
3. Porozmawiać z nami na czacie
4. Zadzwonić pod numer 12 365 01 02.
Godziny pracy infolinii: pon-pt, 8-16
Skontaktuj się z naszym Ekspertem ds. przetargów
w godzinach: pon-pt, 8-16
Pompa Ciepła – pomoc techniczna
Poprosimy Cię o podanie daty zaobserwowania problemu wraz z dokładnym opisem sytuacji. Niezbędne będą także informacje o kodzie/kodach błędu z wyświetlacza oraz o wartościach ciśnienia w instalacji (CO i CWU) – możesz zrobić zdjęcie manometru i ekranu sterownika. W przypadku wycieku koniecznie prześlij zdjęcie miejsca, gdzie wypływa woda oraz podaj jej orientacyjną ilość. Zrób też zdjęcie skrzynki z zabezpieczeniami przy PC.
Jeśli problem dotyczy zaszronienia pompy ciepła w pierwszej kolejności również prosimy o przeczyszczenie filtrów. Pod żadnym pozorem nie należy odszraniać pompy mechanicznie.
Rozwiązanie: Możliwe zabrudzenie filtra. Aby pozbyć się zanieczyszczeń z filtra, postępuj zgodnie z instrukcją, jaką otrzymałeś po zakończonym montażu. Potrzebujesz instrukcji? Daj nam znać przez formularz kontaktowy. Jeśli problem nadal będzie występował, skontaktuj się z nami.
Rozwiązanie: W pierwszej kolejności wyczyść filtry. Jeśli błędowi towarzyszy intensywne zaszronienie jednostki zewnętrznej, wprowadź pompę na dwie godziny w tryb awaryjny, aby usprawnić proces odszraniania.
Zresetuj pompę na bezpiecznikach. W przypadku ponownego pojawienia się wspomnianego komunikatu, skontaktuj się z nami.
Rozwiązanie: Pamiętaj, że naturalnym skutkiem ubocznym pracy pompy ciepła są skropliny. Mogą być odprowadzane, np. do gruntu. Należy odróżnić je od wycieku. Ten może wystąpić jedynie w miejscu połączeń gwintowych – w przypadku niedokładnego zgrzania rur PP lub w razie wady fabrycznej produktu. Przed zgłoszeniem ewentualnej usterki do nas, upewnij się, że sprawa dotyczy części instalacji od strony pompy ciepła – nie zaś Twojej domowej instalacji hydraulicznej. By zgłosić podejrzenie wycieku, prześlij do nas na [email protected] dokładne zdjęcia miejsca wycieku z krótkim opisem ilości wypływającej wody. Zamieść też zdjęcie manometru.
Nasze pompy ciepła to urządzenia typu powietrze-woda. Nie zawierają glikolu i nie świadczymy usługi zamiany wody na glikol. Nie rekomendujemy także podejmowania tego typu działań na własną rękę, ze względu na gwarancję. Pompa ciepła dobierana jest pod obciążenie cieplne budynku, to zaś z kolei wyznaczane jest dla systemu wykorzystującego medium, jakim jest woda. Glikol ma mniejszą pojemność cieplną, w związku z tym sprawność przekazywania ciepła może się zmniejszyć, nawet o kilkanaście procent.
Rozwiązanie: Naturalnym jest, że w sezonie jesienno-zimowym pompa ciepła pracuje dłużej. Zużycie zależy jednak głównie od parametrów budynku (np. izolacji termicznej przegród). Istotne są też wybrane ustawienia urządzenia. Zweryfikuj zadane nastawy pompy ciepła i upewnij się, że nie pracuje ona w trybie awaryjnym, w którym włączona jest grzałka (zwiększa się pobór energii).
Kaisai – podniesiony dedykowany bezpiecznik
Nibe – przełącznik na sterowniku przesunięty max. w prawo, żółta kontrolka stanu
Kiedy temperatura na zewnątrz spada, dla zachowania prawidłowej pracy pompa ciepła przeprowadza cyklicznie proces tzw. odszraniania. Jest to wyjątkowy stan pracy, który z pozoru może przypominać awarię.
Przedstawione wyżej zjawiska są jak najbardziej są prawidłowe przy odszranianiu.
Tak jak każde urządzenie grzewcze, również pompy ciepła do prawidłowej pracy wymagają okresowej kontroli serwisowej, polegającej na ocenie poprawności działania całego systemu. Regularne przeglądy zapewnią Twojemu urządzeniu długą, bezawaryjną, a także efektywną pracę.
Gdy tylko zbliży się rocznica Twojego montażu/ostatniego serwisu, skontaktujemy się z Tobą by zaproponować Ci przegląd. Przedstawimy cenę oraz zakres prac serwisowych. Jeśli jesteś zainteresowany przeglądem możesz przesłać do nas zapytanie przez formularz zgłoszeniowy.
Wyjątkowa sytuacja geopolityczna i spowolnienie gospodarcze sprawiły, że w tym roku pompy ciepła stały się dobrem luksusowym. Czynniki niezależne od firm i trudności z dostępnością komponentów opóźniły plany montażowe wielu Konsumentów. Na szczęście Columbus czuwa! Nasi pracownicy monitorują dostawy i kontaktują się z Tobą, gdy tylko wybrana pompa ciepła jest gotowa na montaż w Twoim domu.
Pamiętaj jednak, że w zawartej Umowie znajdują się także punkty dotyczące Twoich deklaracji. Przed zgłoszeniem zapytania o termin montażu zweryfikuj kwestię uregulowanych płatności.
Dzięki aplikacji do monitorowania pracy pompy ciepła, zyskujesz dostęp do informacji o Twoim urządzeniu. Jest to opcja dodatkowa, zależna od Twoich preferencji. Jeśli chcesz korzystać z aplikacji musisz ją pobrać i połączyć z urządzeniem samodzielnie.
Dostępne aplikacje:
Pompa ciepła NIBE – Uplink lub Myuplink
Darmowa wersja aplikacji Uplink umożliwia podgląd pracy i temperaturę. Zdalne zmiany ustawień wymagają wersji pro (płatna). Techniczne wymogi to oczywiście dostęp pompy ciepła do Internetu – musisz podłączyć centralę wewnętrzną z WiFi za pomocą kabla.
Pompa ciepła Kaisai – MSmartLife (bezpłatna)
Dodatkowo do pomp KaiSai Klient może używać aplikacji: KaiSai Smart lub KaiSai ZNS
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj sie z nami!
Infolinia pracuje od 8:00 do 18:00
od poniedziałku do piątku
Poza godzinami pracy prosimy kontaktować się pod numerem tel. 22 118 99 57
Pamiętaj, czasem by rozwiązać Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali więcej danych. Wtedy poprosimy Cię o wysłanie niezbędnych informacji na adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy.
Kiedy konsultant poprosi Cię obowiązkowo o wysłanie maila/formularza kontaktowego? W przypadkach takich jak:
Fotowoltaika – pomoc techniczna
W trakcie rozmowy telefonicznej poprosimy Cię o podanie daty zaobserwowania problemu wraz z dokładnym opisem sytuacji. Uwzględnij warunki atmosferyczne i zweryfikuj, czy nie wystąpił równocześnie problem z zasilaniem w domowej instalacji elektrycznej.
W przypadku:
Do śledzenia pracy instalacji możesz korzystać z dedykowanych aplikacji dostępnych do pobrania bezpłatnie ze Sklepu Play czy stron internetowych poszczególnych producentów. W dniu montażu otrzymujesz od nas wiadomość mailową z danymi do logowania – konfiguracją Twojego konta zajmują się nasi specjaliści.
Możesz założyć konto w danej aplikacji samodzielnie, jednak nie rekomendujemy takiego rozwiązania. Wówczas nie będziemy mieć wglądu w Twoją instalację, co może utrudnić sprawną reakcję, w razie zgłoszenia jakichkolwiek zapytań o jej pracę.
Pamiętaj, że zdalny monitoring wymaga doprowadzenia internetu w pobliże inwertera bądź bramki zbierającej dane z mikroinwerterów.
Chcesz założyć konto w Solis Cloud? Przygotowaliśmy poradnik w tym celu.
lub
Jeśli wcześniej dane w aplikacji do monitoringu pojawiały się na bieżąco i nagle przesył się zerwał, prawdopodobnie doszło do rozłączenia z domowym wifi. Trzeba przywrócić połączenie. Zrobisz to samodzielnie w kilka minut – odszukaj instrukcję pdf dedykowaną do Twojej instalacji. W konfiguracji falownika może pomóc również przygotowany materiał video. Po poprawnym przejściu procesu, najpóźniej następnego dnia bieżące dane powrócą do aplikacji.
Sprawdź skrzynkę mailową, gdzie powinna być wiadomość od naszego Serwisu. Jeśli jej nie odszukasz, prześlij do nas zdjęcie naklejki z modułu wifi (antena u dołu falownika) z krótkim opisem sytuacji. W odpowiedzi otrzymasz potrzebne instrukcje.
Nr SN modułu wifi: 40… lub 07… – aplikacja Solis Home lub Solis Cloud
Nr SN modułu wifi: 5A… – aplikacja Solis Cloud
Uwaga! Możesz przenieść dane z Solis Home na nową aplikację Solis Cloud – w tym celu musisz jednak wykonać migrację danych. Wejdź na stronę Solis Migracja danych, wybierz “Edytowanie strony startowej” (lub Home Edition) i wpisz dane do logowania z dotychczasowej aplikacji. Na koniec wciśnij “Rozpocznij Migrację” (lub Start Migration). Po zakończeniu procesu, zobaczysz uzyski także w Solis Cloud. Docelowo mogą być dostępne także po rejestracji w PowerHouse.
Sprawdź status konta – znajdziesz go tuż pod nazwą Twojej instalacji – to duża kropka, której kolor mówi o stanie połączenia. Jeśli zobaczysz kolor szary, wykonaj konfigurację zgodnie z odpowiednią instrukcją.
Jeśli mimo kropki w kolorze niebieskim (Solis Home) lub zielonym (Solis Cloud) dane do aplikacji się nie przesyłają na bieżąco, zweryfikuj na falowniku ustawienie Set Address.
Kliknij przycisk Enter. Strzałkami (przycisk Up lub Down) odnajdź opcję Settings, zatwierdź Enterem. Wejdź w opcję Set Address i upewnij się, że inwerter wskaże wartość: 01. W razie potrzeby ustaw tę wartość.
Sprawdź skrzynkę mailową, gdzie powinna być wiadomość od naszego Serwisu. Jeśli jej nie odszukasz, prześlij do nas zdjęcie naklejki z bramki komunikacyjnej (niewielkie urządzenie podobne do routera) lub tabliczki znamionowej falownika (duża naklejka z kodami umieszczona na boku urządzenia) z krótkim opisem sytuacji.
Jeśli nie pamiętasz hasła do którejkolwiek z aplikacji, możesz skorzystać z opcji jego automatycznego resetu. Znajdziesz ją pod oknem logowania. Wybierz opcję przypomnienia na adres e-mail.
Aplikacje do monitoringu – dostępne bezpłatnie do pobrania ze Sklepu Play bądź przez przeglądarkę
Solis
Strona internetowa: https://m.ginlong.com/main.html
Aplikacja: Solis Home
Strona internetowa: https://www.soliscloud.com/#/homepage
Aplikacja: Solis Cloud
ZeverSolar
Uwaga! Zmianie uległa aplikacja ZeverCloud/Aiswei. Monitoring instalacji odbywa się teraz przez aplikację Solplanet. Obowiązuje dotychczasowy login i hasło z ZeverCloud/Aiswei.
Strona internetowa: https://cloud.solplanet.net/login
Aplikacja: Solplanet
Solax
Strona internetowa: https://www.solaxcloud.com/#/login
Aplikacja: Solax Cloud
Goodwe
Strona internetowa: https://www.semsportal.com/home/login
Aplikacja: Sems portal
Hoymiles
Strona internetowa: https://global.hoymiles.com/platform/login
Aplikacja: S-Miles Enduser APP2.0
Deye/Huayu/Sofar Solar
Strona internetowa:https://home.solarmanpv.com/login Aplikacja: Solarman Smart
Praca instalacji fotowoltaicznej uzależniona jest od promieniowania słonecznego. Naturalne jest, że falownik wyłącza się po jego zachodzie. Samoistnie włączy się rano, kiedy promienie słońca zaczną padać na panele. Możesz wtedy zaobserwować intensywne miganie diod. Nocą inwerter pozostaje całkowicie wygaszony – zarówno ekran jak i diody.
Dodatkowo przy złych warunkach atmosferycznych (rzęsisty deszcz lub opady śniegu) na falowniku Solis możesz zaobserwować błąd Softrun lub czarne kwadraciki. Może też się zdarzyć, że wszystkie diody na falowniku będą na zmianę migać. Jest to naturalna reakcja falownika zimą, należy odczekać aż śnieg stopnieje lub pod wpływem grawitacji, sam się osunie.
W okresie najintensywniejszej produkcji, nadwyżki energii trafiają do sieci. Skumulowana, duża ilość instalacji w danej lokalizacji, oddając w tym samym czasie nadwyżki energii, podnosi wartość napięcia. Konsekwencją wyłączenia jest spadek produkcji energii do zera. Ponieważ problem leży po stronie Zakładu Energetycznego, to właśnie on jest zobowiązany do podjęcia działań mających na celu jego szybkie i skuteczne rozstrzygnięcie.Więcej przeczytasz na naszym blogu: Zbyt wysokie napięcie w sieci
Błąd NO GRID – na aplikacji kod alarmu 1015H
Brak napięcia z sieci. Sprawdź, czy masz prąd w domu (na wszystkich fazach) oraz czy bezpieczniki w skrzynkach przy falowniku są podniesione. W pierwszej kolejności skontaktuj się ze swoim Zakładem Energetycznym – większość błędów NO GRID wynika z awarii/prac prowadzonych przez jego pracowników. Gdy napięcie powróci, falownik podejmie pracę.
Błąd OV-G-V01/02/03/04 – na aplikacji 1010H
Skumulowana, duża ilość instalacji w danej lokalizacji, oddając w tym samym czasie nadwyżki energii, podnosi wartość napięcia, które po przekroczeniu u Ciebie górnej granicy dopuszczalnej normy powoduje, że falownik się wyłącza. Sytuacja równiez wymaga zgłoszenia do Zakładu Energetycznego.
Więcej na naszym blogu: Zbyt wysokie napięcie w sieci
Błąd UN-G-V – na aplikacji 1011H – zbyt niskie napięcie.
Sprawdź, czy masz prąd w domu (na wszystkich fazach) oraz czy bezpieczniki w skrzynkach przy falowniku są podniesione. W pierwszej kolejności zbyt niskie napięcie zgłoś do swojego Zakładu Energetycznego. Gdy jego pracownicy przywrócą właściwe parametry sieci, falownik podejmie pracę.
Błąd Softrun lub “czarne kwadraciki”
Nnaturalna reakcja na warunki atmosferyczne – śnieg na panelach lub rzęsisty deszcz. Alarm nie wymaga zgłoszenia. Zaczekaj na poprawę warunków pogodowych.
Błąd OV-G-F01/02 lub UN-G-F01/02 na aplikacji 1030H
Problem z częstotliwością sieci. Zgłoś ten fakt do swojego Zakładu Energetycznego. Gdy jego pracownicy przywrócą właściwe parametry sieci, falownik podejmie pracę.
Błąd UTILITY LOSS – na aplikacji kod 35
Brak napięcia z sieci. Sprawdź, czy masz prąd w domu (na wszystkich fazach) oraz czy bezpieczniki w skrzynkach przy falowniku są podniesione. W pierwszej kolejności skontaktuj się ze swoim Zakładem Energetycznym – większość tych błędów wynika z awarii/prac prowadzonych przez jego pracowników. Gdy napięcie powróci, falownik podejmie pracę.
Błąd VAC FAULT – na aplikacji 34 lub 48
Napięcie z sieci poza zakresem – zbyt niskie lub zbyt wysokie. Zgłoś problem z napięciem do swojego Zakładu Energetycznego. Gdy jego pracownicy zwerfikują sytuację i przywrócą właściwe parametry sieci, falownik podejmie pracę.
Błąd FAC FAULT – na aplikacji 33
Problem z częstotliwością sieci. Zgłoś ten fakt do swojego Zakładu Energetycznego. Gdy jego pracownicy przywrócą właściwe parametry sieci, falownik podejmie pracę.
Błąd UTILITY LOSS – na aplikacji 23
Brak napięcia z sieci. Sprawdź, czy masz prąd w domu (na wszystkich fazach) oraz czy bezpieczniki w skrzynkach przy falowniku są podniesione. W pierwszej kolejności skontaktuj się ze swoim Zakładem Energetycznym – większość tych błędów wynika z awarii/prac prowadzonych przez jego pracowników. Gdy napięcie powróci, falownik podejmie pracę.
Błąd VAC FAILURE – na aplikacji 15
Napięcie z sieci poza zakresem- zbyt niskie lub zbyt wysokie. Zgłoś problem z napięciem do swojego Zakładu Energetycznego. Gdy jego pracownicy zwerfikują sytuację i przywrócą właściwe parametry sieci, falownik podejmie pracę.
Błąd FAC FAILURE – na aplikacji 03
Problem z częstotliwością sieci. Zgłoś ten fakt do swojego Zakładu Energetycznego. Gdy jego pracownicy przywrócą właściwe parametry sieci, falownik podejmie pracę.
Falownik zgasł – ciemny ekran/brak świecących diod
Jeśli na zewnątrz panuje mrok to naturalna sytuacja. Falownik pozostaje uśpiony do wschodu słońca. W innym przypadku sprawdź, czy masz prąd w domu (na wszystkich fazach) oraz czy bezpieczniki w skrzynkach przy falowniku są podniesione.W razie potrzeby sprawdź okablowanie falownika i prześlij do nas zdjęcia bezpieczników oraz ekranu z krótkim opisem sytuacji.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj sie z nami!
Infolinia pracuje od 8:00 do 18:00
od poniedziałku do piątku
Poza godzinami pracy prosimy kontaktować się pod numerem tel. 22 118 99 57
Pamiętaj, czasem by rozwiązać Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali więcej danych. Wtedy poprosimy Cię o wysłanie niezbędnych informacji na adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy.
Kiedy konsultant poprosi Cię obowiązkowo o wysłanie maila/formularza kontaktowego? W przypadkach takich jak:
Faktury, płatności, dokumenty – pomoc techniczna
Najczęściej widoczną niedopłatę stanowi złotówka. To zrabatowana opłata za etap projektowy, którą należy wpłacić na nasze konto bankowe. Zweryfikuj płatności. W przypadku niedopłaty – ureguluj ją i prześlij do nas potwierdzenie transakcji na [email protected] z krótką notatką. W odpowiedzi będziemy mogli przygotować oświadczenie, potwierdzające, że nie zalegasz z płatnościami. Jest ono respektowane przez instytucje zewnętrzne – nie musisz się martwić.
Niedopłata na fakturze może wynikać również z rozbieżności dat. Fakturę wystawiamy do 7 dni od zakończenia montażu. Jeśli wpłata wpłynęła do nas później niż dzień wystawienia faktury – naturalnie faktura wskazuje niedopłatę. W tym wypadku, na Twoją prośbę, również przygotujemy oświadczenie.
Faktury wysyłamy na adres mailowy, podany przy podpisaniu umowy. Kod dostępu otrzymałeś SMS-em i jest ważny 30 dni.
Uwaga! Hasło czasem może sprawić trudność. Łatwo pomylić małą literę l(ornetka) z wielką literą I(wona). Sprawdź poprawność wprowadzonego hasła.
Potrzebujesz ponownej wysyłki? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Jeżeli dane na fakturze nie różnią się od danych na Umowie, to niestety nie mamy możliwości wystawienia korekty faktury.
Jeżeli dane różnią się, prześlij nam dokładny opis sytuacji wraz z numerem Umowy. Przeanalizujemy zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą.
Numer konta właściwy do uregulowania należności za Usługę znajdziesz zawsze w swojej Umowie – fragment zaznaczony pogrubionym drukiem.
Główne rachunki do wpłat to – w zależności od daty zawarcia Umowy – zazwyczaj:
Bank Ochrony Środowiska S.A. numer rachunku bankowego: 32 1540 1115 2111 0103 8288 0001
lub
Alior Bank S.A. numer rachunku bankowego: 36 2490 0005 0000 4530 2723 7325
Wszystkie informacje związane z kredytem znajdziesz w swojej Umowie Kredytowej. Możesz również skontaktować się z infolinią banku, w którym posiadasz finansowanie
Sprzedaż/nabycie domu z produktem od Columbus
Prosimy o kontakt mailowy na [email protected] pierwotnego właściciela Produktu. W odpowiedzi prześlemy wzory dokumentów wraz z opisem procedury.
Zgłoszenie Spadkobiercy
Przed zgłoszeniem cesji konieczne jest uregulowanie sytuacji prawnej. Zgłoś się do nas mailowo na [email protected] z opisem sytuacji. Pamiętaj, by podać dane pierwotnego właściciela w celu weryfikacji. W odpowiedzi prześlemy wzory dokumentów wraz z opisem procedury.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj sie z nami!
Infolinia pracuje od 8:00 do 18:00
od poniedziałku do piątku
Poza godzinami pracy prosimy kontaktować się pod numerem tel. 22 118 99 57
Pamiętaj, czasem by rozwiązać Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali więcej danych. Wtedy poprosimy Cię o wysłanie niezbędnych informacji na adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy.
Kiedy konsultant poprosi Cię obowiązkowo o wysłanie maila/formularza kontaktowego? W przypadkach takich jak:
Dofinansowania – pomoc techniczna
W 2023 roku możesz liczyć na wsparcie z programów: Mój Prąd, Czyste Powietrze, Mój Elektryk, Moje Ciepło, a także z ulgi termomodernizacyjnej.
Więcej przeczytasz na naszym blogu: Dotacje do fotowoltaiki w 2023 roku
Możesz uzyskać nasze wsparcie w zakresie dotacji Mój Prąd oraz Czyste Powietrze.
21.04.2022 r. NFOŚIGW ogłosił 5 edycję „Mój Prąd 5.0”
Potrzebne dokumenty:
Druki dokumentów i wzór OSD dostępne na stronie mojprad.gov.pl
Komplet uzupełnionych i podpisanych dokumentów prześlij na [email protected]
Szczegółowe informacje o programie Mój Prąd: www.columbusmojprad.pl
Jeżeli zostaniesz poproszony/a o dostarczenie dodatkowego Protokołu, prześlij do nas jego wzór na adres: [email protected]
Prześlij również zdjęcie kotłowni albo skan dokumentu, który będzie potwierdzał utylizację wcześniejszego źródła ciepła.
Jest to możliwość odliczenia dla osób fizycznych od podstawy podatku dochodowego wydatków poniesionych m.in. na ogniwa fotowoltaiczne wraz z osprzętem. Kwota odliczenia nie może przekroczyć 53 000 zł w odniesieniu do wszystkich realizowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach, których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.
Więcej na: Ulga termomodernizacyjna
By uzyskać ulgę termomodernizacyjną potrzebujesz Faktury Końcowej. Jeśli jej nie masz – wyślij na [email protected] prośbę o ponowną wysyłkę. Otrzymasz zaszyfrowany plik i hasło (SMS-em). By skorzystać ze wsparcia w rozliczeniu Ulgi, skontaktuj się z odpowiednim Urzędem Skarbowym lub zwróć się do Biura Rachunkowego.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj sie z nami!
Infolinia pracuje od 8:00 do 18:00
od poniedziałku do piątku
Poza godzinami pracy prosimy kontaktować się pod numerem tel. 22 118 99 57
Pamiętaj, czasem by rozwiązać Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali więcej danych. Wtedy poprosimy Cię o wysłanie niezbędnych informacji na adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy.
Kiedy konsultant poprosi Cię obowiązkowo o wysłanie maila/formularza kontaktowego? W przypadkach takich jak:
Zgłoszenie Mikroinstalacji – pomoc techniczna
Gdy tylko wykonamy zgłoszenie Twojej instalacji do Zakładu Energetycznego, niezwłocznie Cię o tym poinformujemy za pośrednictwem wiadomości SMS. Termin przesłania przez nas Zgłoszenia Mikroinstalacji w Twoim imieniu, jest zależny od wybranej przez Ciebie oferty – dla przykładu, w ofercie Pro to zaledwie 7 dni od zakończenia montażu. Zanim się z nami skontaktujesz, upewnij się czy termin na zgłoszenie w Twoim przypadku minął.
Twój Zakład Energetyczny od momentu przyjęcia Zgłoszenia ma z kolei do 30 dni kalendarzowych na wymianę licznika. Ważne – nie włączaj instalacji przed wymianą licznika.
Jeśli już wcześniej byłeś posiadaczem instalacji, którą rozbudowałeś – wysyłamy w Twoim imieniu aktualizację zgłoszenia mikroinstalacji.
W ramach ColumbusCare przysługuje Ci możliwość skorzystania z bezpłatnej weryfikacji rachunków przez naszych specjalistów. Niepokoi Cię wysokość kwoty do zapłaty? Prześlij do nas czytelne zdjęcie lub skan otrzymanego rachunki. Poddamy go analizie, sprawdzimy poprawność pracy instalacji i zasugerujemy odpowiednie rozwiązanie.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj sie z nami!
Infolinia pracuje od 8:00 do 18:00
od poniedziałku do piątku
Poza godzinami pracy prosimy kontaktować się pod numerem tel. 22 118 99 57
Pamiętaj, czasem by rozwiązać Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali więcej danych. Wtedy poprosimy Cię o wysłanie niezbędnych informacji na adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy.
Kiedy konsultant poprosi Cię obowiązkowo o wysłanie maila/formularza kontaktowego? W przypadkach takich jak:
Konfiguracja falownika? Zmiana trasy kablowej? A może przeniesienie dachowej instalacji fotowoltaicznej? W ofercie Columbus znajdziesz sporo dodatkowych usług, dzięki którym poprawisz zakres pracy swojej instalacji fotowoltaicznej.
9 lat doświadczenia
w OZE
dostępność na terenie
całej Polski
infolinia od pon-pt
8:00-18:00
usługa Columbus Care
z godłem Teraz Polska
W międzyczasie sprawdź nasz blog gdzie dzielimy się wiedzą!
BlogCzyszczenie chemiczne instalacji CO? Instalacja systemu antyzamrożeniowego? A może montaż podlicznika energii? Columbus oferuje szeroki zakres dodatkowych usług, które pomogą zoptymalizować działanie Twojej pompy ciepła.
9 lat doświadczenia
w OZE
dostępność na terenie
całej Polski
infolinia od pon-pt
8:00-18:00
usługa Columbus Care
z godłem Teraz Polska
W międzyczasie sprawdź nasz blog gdzie dzielimy się wiedzą!
Bloge-mail:
[email protected]
e-mail:
[email protected]
e-mail:
[email protected]
e-mail:
[email protected]
e-mail:
[email protected]
tel. 12 307 30 96
[email protected]
Infolinia pracuje od 8:00 do 18:00
od poniedziałku do piątku
Poza godzinami pracy prosimy kontaktować się pod numerem
tel. 22 118 99 57
Columbus Energy S.A. zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy, KRS pod numerem 0000373608, NIP: 949-216-31-54 REGON: 241811803 z kapitałem zakładowym 129.982.198,50 zł (wpłaconym w całości).