Klient jest naszym najważniejszym partnerem, dlatego troska o jego satysfakcję jest dla nas priorytetem. Standardy na rynku OZE ciągle się podnoszą i nie chodzi tylko o technologię, ale i obsługę klienta. Naszym celem jest ciągłe polepszanie jakości i weryfikacja naszej pracy dlatego w zeszłym roku uruchomiliśmy usługę Columbus Care. Na czym ona polega?
Stawiamy na kompleksowość!
Co oznacza Columbus Care? To kompleksowa obsługa Klienta, którą rozpoczynamy już na etapie projektowania instalacji. Na początek zadbamy o to, by instalacja fotowoltaiczna w pełni zaspokajała zapotrzebowanie Twojego gospodarstwa domowego, przeanalizujemy Twoje rachunki, przygotujemy projekt i zaplanujemy wykonanie niezbędnych prac. Po wykonaniu montażu załatwimy za Ciebie zgłoszenie instalacji do zakładu energetycznego. Panele fotowoltaiczne zostały zamontowane, wszelkie formalności załatwione, tutaj moglibyśmy zakończyć naszą współpracę. Wiemy, że instalacja fotowoltaiczna to inwestycja na lata, dlatego Columbus Care to także opieka posprzedażowa.
Columbus Care po montażu
Zaraz po montażu poinformujemy Cię o zgłoszeniu Twojej instalacji do zakładu energetycznego. Po 30 dniach skontaktujemy się z Tobą, aby upewnić się, że licznik został wymieniony na dwukierunkowy i wszystko działa jak powinno. Pomożemy także w uzyskaniu dofinansowania.
By Twoje rachunki były jak najniższe, a obsługa i funkcjonowanie instalacji była dla Ciebie jasna, gdy tylko otrzymasz pierwszy rachunek, sprawdzimy czy jesteś zadowolony. Zweryfikujemy Twoją fakturę za prąd i pomożemy przy wyborze taryfy na korzystniejszą, jeśli okaże się, że aktualna jest niedopasowana do Twojego harmonogramu zużycia.
Opieka posprzedażowa dla Twojej wygody
Jeśli po montażu i podłączeniu instalacji do sieci, będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub wątpliwości odnośnie jej działania, do Twoich usług jest zawsze nasze Biuro Obsługi Klienta. Pamiętaj, że Twoja instalacja jest objęta nawet 15-letnią Gwarancją 360 i jeśli cokolwiek wymagałoby sprawdzenia, nasi serwisanci mogą zweryfikować poprawność działania instalacji.
Dzięki platformie PowerHouse masz dostęp do panelu klienta, w którym możesz podejrzeć aktualny status swojej umowy, czy sprawdzić uzyski z instalacji. Więcej informacji o platformie znajdziesz tu: PowerHouse.
Columbus Care to ciągły rozwój naszych usług
Chcemy ciągle podnosić jakość obsługi, by jak najlepiej dopasować się do potrzeb naszego Klienta. Zdajemy sobie sprawę z tego, że pewne rzeczy mogą wymagać poprawy czy uproszczenia. Dlatego stale sprawdzamy wdrożone przez siebie rozwiązania. Chcąc wzbogacić swoje doświadczenie zapytamy Cię o to jak oceniasz cały proces – od pierwszego kontaktu, aż po opiekę posprzedażową.
Usługa Columbus Care została doceniona prestiżową nagrodą – godłem „Teraz Polska” jako kompleksowa usługa dostarczania i montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z pozyskaniem finansowania, przyłączeniem instalacji do sieci energetycznej i opieką nad rachunkami.